Back
תמונה

חדשות

18.07.23 -

מטבח יוקרתי - לחלום ולהגשים ללא גבולות

עיצוב המטבח הוא עניין אישי - לכל אחד יש העדפות שונות וסגנון שונה. בניית מטבח יוקרתי זו הזדמנות נהדרת להגשים את הרעיונות וההעדפות האישיות שלכם לחיים בעזרת בחירה של חיפויים, חומרי גלם, טכנולוגיות מתקדמות ורהיטים משובחים. מטבחי צ'זא

מטבח יוקרתי - לחלום ולהגשים ללא גבולות

עיצוב המטבח הוא עניין אישי - לכל אחד יש העדפות שונות וסגנון שונה.

בניית מטבח יוקרתי זו הזדמנות נהדרת להגשים את הרעיונות וההעדפות האישיות שלכם לחיים בעזרת בחירה של חיפויים, חומרי גלם, טכנולוגיות מתקדמות ורהיטים משובחים.

מטבחי צ'זאר מציעים מטבחי יוקרה מהחלומות, שמתאימים את עצמם אליכם בצורה מושלמת.

 

תהליך עיצוב מטבח יוקרתי

עיצוב מטבחי יוקרה הוא תהליך יצירתי הכולל שלבים שונים.

העיקריים שבהם כוללים שקלול הנתונים של השטח המיועד ובעיקר - איזה סוג של מטבח אתם רוצים, איזה סגנון עיצוב אתם אוהבים, מה אתם אוהבים לעשות במטבח, איזה אוכל אתם אוהבים לבשל ועוד - לצורך התאמה אישית.

 

תכנון מטבחי יוקרה

תכנון מטבחים יוקרתיים מתחיל עם תכנון המרחב, הרהיטים וחומרי הגלם המתאימים. כל זה צריך כמובן להתאין לסגנון שאתם אוהבים ולצרכי היום יום שלכם.

 

חומרי גלם

שימוש בחומרי גלם איכותיים במיוחד הוא קריטי. לכן מקובל לשלב במטבחי יוקרה חומרים כמו שיש טבעי, עץ מלא, מגוון מתכות וזכוכית. אותו הכלל חל כמובן גם על מוצרי חשמל שונים, פרזול, חזיתות ועוד.

 

ריהוט מטבח יוקרתי

בחירת רהיטים למטבח יוקרה היא מאוד מהנה, כי אתם יכולים לבחור בין שלל דוגמאות, צורות, גימורים ועיצובים כדי ליצור את הסגנון המתאים לכם ביותר.

 

תאורה מעוצבת

תאורה היא גורם מרכזי בעיצוב מטבחים. היא צריכה להיות פונקציונלית אבל גם ליצור את האווירה המתאימה כדי שיהיה לכם נעים במטבח.

 

טכנולוגיה

אי אפשר לדבר על מטבחי יוקרה בלי לדבר על איך הטכנולוגיה משתלבת בכל פרט - החל ממגירות שקטות וחזיתות שלא סופגות כתמים ועד למכשירים חכמים שעושים לכם חיים קלים ומהנים במטבח.

 

ריצוף וקירות

ריצוף מטבחי יוקרה יכול להיות שיש, אבן טבעית, אריחים מצוירים וכל מה שמשתלב מצויין עם סגנון החיים ועם סגנון העיצוב הרצוי לכם.

על חלק מהקירות חשוב כמובן להתקין חיפויים יפים ואיכותיים, אך על קירות אחרים אפשר לשלב צבעים לבחירתכם ולשלב פריטים יצירתיים ומיוחדים שנותנים המון אופי.

 

מטבחי צ'זאר ממציאים מחדש את מטבחי היוקרה - במיוחד בשבילכם.
מחפשים מטבח יוקרתי שנראה ומרגיש בדיוק כמו שאתם חולמים? דברו איתנו!
מוזמנים לעקוב אחרי עמוד הפייסבוק של צ'אזר מטבחים ולהתעדכן בעיצובים הכי חמים