Back
תמונה

חדשות

11.01.23 -

מטבח כפרי או מטבח מודרני - עם מטבחי צ'זאר לא חייבים לבחור

מטבחי צ'זאר מציעים עיצוב מטבחים בגישה אחרת - עם האווירה, המסורת והחום הכפרי של איטליה, לצד הסטייל האיטלקי הבלתי מתפשר, חומרי גלם וגישה חדשנית - מתקבל מטבח איטלקי מודרני בשיאו. אז אילו סגנונות אפשר למצוא בקולקציה של מטבחי צ'זאר וא

מטבח כפרי או מטבח מודרני - עם מטבחי צ'זאר לא חייבים לבחור

מטבחי צ'זאר מציעים עיצוב מטבחים בגישה אחרת - עם האווירה, המסורת והחום הכפרי של איטליה, לצד הסטייל האיטלקי הבלתי מתפשר, חומרי גלם וגישה חדשנית - מתקבל מטבח איטלקי מודרני בשיאו.

אז אילו סגנונות אפשר למצוא בקולקציה של מטבחי צ'זאר ואיך משלבים כפרי-מסורתי-איטלקי עם מודרני-חדשני-טכנולוגי?

 

העיצוב הייחודי של מטבחי צ'זאר

חלל המטבח הוא מכלול של אלמנטים שהופכים אותו למקום מיוחד במינו.

מקום שבו המשפחה נהנית להתאסף, לבשל ביחד, לאכול, להתנחם ולדבר.

כאשר כל האלמנטים הללו משתלבים זה עם זה בהרמוניה, מתקבלת תוצאה שאי אפשר להתעלם ממנה - שילוב מרהיב של יופי ופונקציונליות.

 

אבל מטבחי צ'זאר הם הרבה יותר מאשר אוסף של עיצובים מיוחדים ואסתטיים.

הם משלבים את הגישה המסורתית של המטבח האיטלקי, שמים את המטבח בלב הבית ונותנים לו את תשומת הלב הראויה, אבל גם משלבים בו אלמנטים של חדשנות וקדמה, הכוללים שימוש בפטנטים רשומים של החברה, כדי ליצור סביבה טכנולוגית, שימושית, נוחה ומזמינה.

 

שילוב סגנונות עיצוב מטבחים

שילוב של אלמנטים לא שגרתיים בעיצוב המטבחים של צ'זאר הופך אותם למטבחים שגורמים לכם לעצור ולהסתכל.
להבין מה אתם רואים ולמה המטבח הזה כל כך שונה ומיוחד לעומת כל דבר אחר שראיתם קודם.

במקום אי מרכזי מרובע, המטבחים של צ'זאר מציעים אי שהוא גם משטח עבודה - רחב, נדיב בשטחו ומרהיב ביופיו, עשוי מחומרי גלם לא שגרתיים במטבח הביתי ומזמין את בני הבית ליהנות משהיה משותפת בבישול, או אכילה.

 

עבור מטבחים עם חלל מצומצם, צ'זאר מתאימים ארונות קיר ומשטחי עבודה שמנצלים את החלל בצורה אופטימלית ומאפשרים לבני הבית ליהנות ממטבח בעיצוב מקורי וייחודי, שהוא גם פונקציונלי להפליא וגם מעורר התפעלות.

 

לסיכום, אז גם אם קצת קשה להגדיר את סגנון העיצוב של מטבחי צ'זאר בתור סגנון איטלקי, או קלאסי, כפרי או מודרני, אפשר לומר כי מדובר על סגנון עיצוב חדשני ומרגש,
שהאסתטיקה שלו נמצאת בעדיפות עליונה, בלי לבוא לרגע על חשבון הדיוק, הפרטים הקטנים, הפתרונות המושלמים בהתאמה אישית ובניית המטבח על ידי בעלי מקצוע שעובדים "כמו פעם" - כשהאיכות היא בעדיפות ראשונה.