Back
תמונה

חדשות

08.05.23 -

מטבחים בהתאמה אישית - כי לכל סיר יש את המכסה המדויק שלו!

התאמה אישית של המטבח למידות הבעלים היא משימה שהפכה בשנים האחרונות למבוקשת במיוחד. אולי בגלל שהמטבח הפך למרכז הרשמי של הבית, למקום שכולם אוהבים לבלות בו. הוא צריך להיות מקום שנעים להיות בו, שמספק בצורה מושלמת את כל צרכי הבית ומתאים

מטבחים בהתאמה אישית - כי לכל סיר יש את המכסה המדויק שלו!

התאמה אישית של המטבח למידות הבעלים היא משימה שהפכה בשנים האחרונות למבוקשת במיוחד. אולי בגלל שהמטבח הפך למרכז הרשמי של הבית, למקום שכולם אוהבים לבלות בו.

הוא צריך להיות מקום שנעים להיות בו, שמספק בצורה מושלמת את כל צרכי הבית ומתאים במידות מדויקות למי שמבשל בו יותר מכל שאר בני הבית.

 

מטבח בהתאמה אישית - מטבח החלומות

כמו שכבר אמרו רבים וחכמים מאיתנו, כל טבח מכין את אותו המתכון בצורה שונה.

כך גם לגבי מטבחים בהתאמה אישית - לכל אדם יש התאמה אישית מדויקת שיכולה לספק רק את הצרכים שלו עצמו.

לכן מטבח החלומות הוא כל כך שונה מאחד לשני ואם מצליחים ליצור אותו, הוא יהיה יחיד במינו ואף מטבח אחר לא יהיה דומה לו.

אז איך יוצרים מטבחים בהתאמה אישית? הנה המתכון שלנו:

 

מצרכים להקמת מטבח בהתאמה אישית

  1. דעו את עצמכם - מה אתם אוהבים לבשל? כמה פעמים בשבוע אתם עומדים במטבח? כמה אתם אוהבים לארח ומי הבשלנ/ית הכי עסוק/ה בבית?

 

  1. דעו את החלל שלכם - איזה גודל יש לחלל המטבח? איך הוא משתלב עם החלקים האחרים של הבית? מה צורת החלל ואיזה סוג של מטבח אפשר להכניס לתוכו?

 

  1. דעו את עצמכם 2 - איזה סגנון עיצוב אתם אוהבים ורוצים למטבח שלכם - מודרני? כפרי? קלאסי? אקלקטי? איטלקי?
    איזה סגנון עיצוב כבר קיים בבית שלכם ואיך אפשר לשלב בו את המטבח ואולי דווקא אפשר לעצב את הבית סביב סגנון העיצוב שתבחרו למרכז הבית - המטבח שלכם?

 

  1. הכירו את הצרכים שלכם בהווה ובעתיד - כמה מקום אחסון אתם צריכים כרגע? האם הצרכים של המשפחה צפויים להשתנות בעתיד מבחינת מספר בני הבית (תינוק חדש, עזיבה של ילדים בוגרים)?
     

מתכון ליצירת מטבח החלומות

עם כל הנתונים החשובים בידיים, אנחנו יכולים להתחיל לתכנן את המטבח המושלם שלכם בעזרת המעצבים הכי טובים בתחום, להוסיף את בעלי המקצוע הדייקנים והקפדנים שלנו,
שעושים שימוש בחומרי הגלם המשובחים ביותר ומוסיפים לתהליך את החידושים והפטנטים הכי מתקדמים, שיעשו לכם את המטבח נוח ונגיש יותר מאי פעם.

מוכנים לפגוש את המטבח החדש שלכם? דברו איתנו!