Back
תמונה

חדשות

17.04.23 -

מטבחי יוקרה מעוצבים - להשקיע בלב הפועם של הבית

מטבחי צ'זאר מובילים קו עיצובי ייחודי של מטבחי יוקרה מעוצבים בסגנון איטלקי. מטבחי יוקרה איטלקיים בסגנון חדשני, עם אסתטיקה בלתי מתפשרת, מיוצרים על ידי בעלי מקצוע מהדור הישן, שמקפידים על כל פרט קטן וגימורים מושלמים בהתאמה אישית מדויק

מטבחי יוקרה מעוצבים - להשקיע בלב הפועם של הבית

מטבחי צ'זאר מובילים קו עיצובי ייחודי של מטבחי יוקרה מעוצבים בסגנון איטלקי. מטבחי יוקרה איטלקיים בסגנון חדשני, עם אסתטיקה בלתי מתפשרת, מיוצרים על ידי בעלי מקצוע מהדור הישן, שמקפידים על כל פרט קטן וגימורים מושלמים בהתאמה אישית מדויקת.

 

איך לתכנן מטבח יוקרתי מעוצב?

בתור הלב הפועם של הבית, חשוב לוודא שהמטבח שלכם מותאם אישית לצרכים של הבית, של בני הבית, של הבשלנים העיקריים בבית ושל סגנון החיים שלכם.

לדרוש עיצוב מדויק ובלתי מתפשר, שמשלים את סגנון העיצוב השולט בבית, מחמיא לו ומעצים אותו.

 

כאן בדיוק נכנס לתמונה תהליך העיצוב של מטבחי יוקרה.

מטבח יוקרה הוא ראשית כל מטבח שעשוי מחומרי גלם איכותיים מאוד, חזיתות למטבח המטופלים בתהליך עיבוד קפדני ומקצועי, כדי להבטיח יצירה של מטבח עמיד מאוד, אסתטי ומרשים.

אך התאמה אישית של המטבח לבעליו היא החלק המרכזי בבחירה ועיצוב של מטבחי יוקרה ועל כך למעשה נשען רוב התהליך שבאמצעותו יוצרים בסופו של דבר מטבחי יוקרה מעוצבים.

 

התאמה אישית של מטבחי יוקרה איטלקיים

מטבחים מעוצבים מוסיפים חן לבית והופכים את השהות במטבח לנעימה יותר, אבל מטבחים מעוצבים בהתאמה אישית מתייחסים לנושאים רחבים יותר מאשר העיצוב האסתטי של המטבח.

 

כדי לבצע התאמה אישית של מטבחי יוקרה מעוצבים יש צורך בפגישה עם בעלי הבית כדי לקבל מהם כמה שיותר מידע על הרגלי הבישול והאירוח, על סגנון החיים של בני הבית, על סוג האוכל שאוהבים לבשל ולאכול בבית ועוד.

 

זאת כדי לוודא כי המטבח בנוי בצורה מדויקת לצרכים הרלוונטיים, כי הוא מצויד בכמות מספקת של חללי אחסון,
כי חזיתות המטבח מצופות בחומרים המתאימים ביותר לאורח החיים של בני הבית (למשל בבית עם ילדים קטנים מקובל להתקין חזיתות מטבח עמידות בפני שריטות ומכות) וכי האבזור במטבח מתאים ומספק עבור הרגלי הבישול והאכילה של בני הבית.

 

לסיכום, מטבחי צ'זאר מביאים לישראל את היופי והמסורת של המטבח האיטלקי, עם החדשנות, הדיוק וההתאמה האישית המתבקשת, במיוחד כאשר מדובר על מטבחי יוקרה.

מחפשים את המטבח שיגרום לכם להתאהב? דברו איתנו!