Back
תמונה

חדשות

16.11.22 -

מטבח איטלקי - שילוב מנצח של מסורת וחדשנות

צ'זאר - חברת המטבחים המובילה באיטליה, עכשיו בישראל עם מטבחי יוקרה איטלקיים שעושים חשק לבשל אוכל איטלקי. אז מה מייחד מטבחים תוצרת איטליה ועד כמה המסורת המפוארת של המטבח האיטלקי שולטת בעיצובים?

מטבח איטלקי - שילוב מנצח של מסורת וחדשנות 

צ'זאר - חברת המטבחים המובילה באיטליה, עכשיו בישראל עם מטבחי יוקרה איטלקיים שעושים חשק לבשל אוכל איטלקי.

אז מה מייחד מטבחים תוצרת איטליה ועד כמה המסורת המפוארת של המטבח האיטלקי שולטת בעיצובים?
 

מה מאפיין מטבח איטלקי?

המטבח האיטלקי ידוע במספר מאפיינים, שהופכים אותו לסגנון עיצוב נחשק ואהוב, שעומד בזכות עצמו:

  • אסתטיקה - איטליה היא ביתם ומולדתם של אינספור אמנים מהמובילים והחשובים בהיסטוריה האנושית. היא ביתה של בירת האופנה והעיצוב וכל זה ניכר בהחלט גם בסגנון העיצוב של המטבחים.
  • מרכז הבית - בתור מדינה שהביאה לעולם אוכל איטלקי, עם המאכלים הנפוצים והאהובים ביותר, איטליה מציבה את המטבח במרכז הבית. המטבח האיטלקי הוא גם מקום מפגש של בני המשפחה, הוא מקום לנהל בו שיחות נפש, ליצור, לאכול ולחיות טוב.
  • פשטות - למרות ההקפדה על סטייל, המטבח האיטלקי גם מעוצב בפשטות יחסית, בלי קישוטים ועיטורים מיותרים - כי הוא מקום שיש לו תפקיד מאוד מוגדר.
  • חומרי גלם משובחים - עץ מלא, ברזל וזכוכית, לצד פיתוחים טכנולוגיים מתקדמים, שמספקים גישה לחומרי גלם חדשניים ואיכותיים, יוצרים מטבחים עמידים ויפים במיוחד.
     

מטבחים איטלקיים מעוצבים שעושים הרבה כבוד למסורת

חברת צ'זאר האיטלקית מציעה מטבחים איטלקיים בישראל, בסגנון ייחודי המשלב חדשנות ועיצוב יוקרתי, עם הערכים, הסגנון והמסורת המפוארת של המטבח האיטלקי.

בהתאם למסורת האיטלקית, המטבחים שלנו עומדים במרכז הבמה.

הם מאפשרים להפוך את המטבח למרכז הבית - כי הם חללים מעוצבים ואטרקטיביים בזכות עיצובים נקיים, מרגשים ומדויקים לבעלי הבית.

המטבחים שלנו הם מקומות חמים ומזמינים, מאופיינים בשילוב כמעט אקלקטי של פריטים שונים,  אבל מדויק, אסתטי והרמוני.

הם גם מאוד פונקציונליים ומאובזרים במיטב הטכנולוגיה, כדי לספק לכם חווית בישול מודרנית, מהנה ומספקת.

התוצאה - מטבח מעוצב עם סטייל לא מתפשר, עם חיבור מדויק לבעלי הבית, עם חומרי גלם משובחים ושילוב של פריטים מדהימים ביופיים וברמת התחכום שלהם - כמו שרק איטליה יודעת לייצר.

לסיכום, חברת צ'זאר מביאה אלינו מטבחים איטלקיים בישראל, שיוצרים אווירה של אירופה ועומדים בסטנדרטים המובילים בעולם, אך גם משתלבים היטב בוייב והסטייל הישראלי - מלא סגנון, פרקטי, נעים ומזמין - מכל הלב.