Back
תמונה

חדשות

13.06.23 -

מטבח - מה חשוב לזכור לפני שרוכשים?

תכנון מפורט ומותאם אישית של המטבח לפני רכישה מאפשר לכם לקבל מטבח מעוצב בצורה שמרחיבה את הלב ועושה לכם חשק להיכנס לבשל כל יום מחדש. אבל גם מספק לכם חלל עבודה שהוא פונקציונלי, נוח, מותאם אישית למידות שלכם, להעדפות שלכם ואפילו לטעמים

מטבח - מה חשוב לזכור לפני שרוכשים?

תכנון מפורט ומותאם אישית של המטבח לפני רכישה מאפשר לכם לקבל מטבח מעוצב בצורה שמרחיבה את הלב ועושה לכם חשק להיכנס לבשל כל יום מחדש.

אבל גם מספק לכם חלל עבודה שהוא פונקציונלי, נוח, מותאם אישית למידות שלכם, להעדפות שלכם ואפילו לטעמים שאתם אוהבים.

אז איך יוצרים מטבח כזה ועל מה כדאי לחשוב כשמתכננים לרכוש מטבח חדש?

 

תכנון לפני רכישת מטבח

שלב תכנון המטבח מאפשר לכם ליצור את ההתאמה המדויקת הנדרשת למטבח החלומות.

עיצוב, חומרי גלם, אלמנטים ואחסון משתנים בין בית לבית ובין משפחה ולמשפחה ולכן כדאי לקחת בחשבון נושאים כמו תדירות הבישול הביתי, מספר נפשות בבית, מכשירי החשמל השימושיים ביותר ועוד.

 

מטבח נוח ופונקציונלי

תכנון חללי האחסון צריך לקחת בחשבון את הנגישות הנוחה שלכם לכל פריט ואת התנועה החופשית שלכם במטבח, גם אם יש בו מספר אנשים בו זמנית.

זאת לצד מיקום מכשירי החשמל החשובים במטבח, כמו תנור בגובה נוח שלא צריך להתכופף אליו, מרחק נכון בין הכיריים לכיור והמקרר תוך שמירה על בטיחות ובעיקר שיהיה מספיק מקום לכל האלמנטים שאתם רוצים לשלב בחלל.

 

מטבח עם מספיק מקום אחסון - עכשיו ובעתיד

אחד הנושאים שחשוב לקחת בחשבון בתכנון המטבח הוא מספר מקומות האחסון, מתוך מחשבה מראש על תכנון שמתחשב גם בעתיד.

הכוונה היא ליצור מטבח שיש אפשרות להגדיל בו בקלות את מספר חללי האחסון במידת הצורך ולוודא שתמיד אפשר להתאים את צרכי האחסון - גם אם וכאשר הרכב המשפחה ישתנה.

 

חומרי גלם במטבח

בחירת חומרי הגלם משפיעה ישירות על איכות החיים שלכם במטבח.

החל בחזיתות יפות ועמידות בתנאי המטבח, פרזולים המאפשרים לכם פתיחה וסגירה חלקה של הארונות והמגירות ועד פנים ארונות המטבח, מחומרים עמידים בפני לחות והתנפחות.

 

מטבחים שנולדו בשבילכם

מטבחי צ'זאר נולדו כדי ליצור חוויה של הנאה, שמחה להיות בבית ויכולת לבטא בחופשיות את מי שאתם, בתוך סביבה שבה היופי משקף את האישיות שלכם.

מטבחי צ'זאר משלבים חדשנות ואסתטיקה בלתי מתפשרת, עם המסורת האיטלקית, החום והתענוג שבמטבח מותאם אישית מכל הבחינות.