Back
תמונה

חדשות

08.09.22 -

מטבחי יוקרה - הלב של הבית

כשהמטבח הופך ללב של הבית, תכנון נכון, ניצול שטח ופרקטיות - יכולים להפוך כל מטבח למטבח מושלם. מטבחי צ'זאר מזמינים אתכם לחוויה אחרת של מטבחי יוקרה.

מטבחי יוקרה - הלב של הבית

כשהמטבח הופך ללב של הבית, תכנון נכון, ניצול שטח ופרקטיות - יכולים להפוך כל מטבח למטבח מושלם.
מטבחי צ'זאר מזמינים אתכם לחוויה אחרת של מטבחי יוקרה.

 

מטבחי יוקרה בישראל - כי אין כמו בבית

אחד המאפיינים הכי חשובים של עיצוב מטבחי יוקרה הוא חשיבה מחוץ לקופסא. שימוש באלמנטים שאף אחד אחר לא משתמש בהם באותה צורה.

בחירות עיצוביות נועזות, שהופכות ליצירות אמנות על זמניות.

שילובים של יופי שלא נגמר וכל זה בתוך חלל פונקציונלי, שנעים וקל להשתמש בו.

 

בדיוק בגלל זה החיים בישראל בכלל ובתל אביב בפרט - נותנים לנו המון השראה ליצירת מטבחי יוקרה, תוך מיצוי אופטימלי של החלל האדריכלי ושל הרעיון העיצובי שמלווה את הפרויקט מתחילתו.

 

מטבחי יוקרה איטלקיים

הסגנון האיטלקי הוא אחד האהובים ביותר בעיצוב מטבחים - אהוב גם עלינו.

גם אם זה אומר השראה איטלקית לעיצוב, יש במטבח האיטלקי שילוב של חום, מסורת ומשפחתיות, עם סטייל שלא נגמר, עיצוב מוקפד, מראה יוקרתי ופונקציונליות שמאפשרת לכל האלמנטים הללו להפוך למטבח מלא חיים, טעם וריח.

 

זו המשפחה האיטלקית החמה, שלא מוותרת על המסורת, אבל גם אופנה עילית היא חלק מהחיים שלה, שהופכת מטבחי יוקרה איטלקיים לסגנון כל כך נחשק בעיצוב מטבחים.

זה האוכל האיטלקי המדהים, שהאיטלקים אוהבים אותו כמו שהוא כבר מאות שנים - בלי שינוי, אבל אנחנו בישראל יודעים להוסיף לו את הטאץ' הקטן שהופך אותו למשהו חדש - משהו שהוא לגמרי שלנו.

 

כך גם המטבחים שלנו בצ'זאר, מאופיינים בסגנון איטלקי אלגנטי ובלתי מתפשר, שלא מוותר לרגע על שלמות בכל פרט קטן, אבל עם הטאץ' הישראלי החם, חריף, מתובל וחייכני, שהוא רק שלנו, שמתאים את עצמו למדינה הכל כך מיוחדת הזו והופך כל מטבח ליצירה ייחודית, מותאמת כמו כפפה למי שלובש אותה.

 

רגע לפני שאנחנו נפרדים, מטבחי צ'זאר מזמינים אתכם לנשום עוד שניה של יופי וסגנון עיצובי מיוחד במינו. ללמוד איך הופכים את המטבח למקום שמבטא את מי שאתם יותר טוב מכל מקום אחר, שהוא נקודת מפגש מיוחדת ליצירה וביטוי עצמי במקום הכי עמוק, הכי מנחם והכי חם - בלב הבית.